עורך דין צוואות וירושות בצפון

החוק אשר מסדיר את תחום הירושות והצוואות במדינת ישראל נקרא "חוק הירושה – התשכ"ה-1965". החוק עוסק בנושאים רבים אשר נוגעים בצורה ישירה ועקיפה בתחום הירושות והצוואות, וכולל בתוכו נושאים כמו: כיצד לערוך צוואה, איך משנים צוואה, מה עושים כשאין צוואה, מה עושים כאשר אין יורשים, מי יכול לשפוט בדיני צוואות וירושות וכן הלאה. ישנם כמה מקרים בהם צריך לפות אל עורך דין צוואות וירושות: כאשר אדם רוצה לכתוב צוואה, או כאשר אדם נפטר מבלי להשאיר צוות מדויקת, אז עלולים להתגלות כל מיני סכסוכים ומחלוקות. משרד עו"ד דניאלה יובנוביץ' – טויטו מתמחה בדיני משפחה ובין היתר מחזיק בעו"ד בעלי ניסיון רב בתחום הצוואות והירושות.

מה תפקידו של עורך דין צוואות וירושות בצפון?

תפקידו של עורך דין צוואות וירושות בצפון במקרה של אדם שמגיע לכתיבת צוואה הוא לעזור לאותו אדם לכתוב צוואה בצורה חוקית וברורה, כזאת שיהיה אפשר לקיים אותה ככתבה וכלשונה ללא בעיות ואי הבנות. במקרה של מחלוקת בין יורשים, תפקידו של עורך הדין לנסות ולהגיע לפשרה בין היורשים, או לייצג את הלקוח שלו בבית המשפט במטרה לגרום לשופט לפסוק לטובתו של הלקוח שלו.

זקוק לעורך דין צוואות וירושות – אל מי כדאי לפנות?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שעשיתם את ההחלטה הנכונה ובחרתם בעורך דין צוואות וירושות שיעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר וייצג אתכם בכבוד בבית המשפט, כדאי מאוד לחפש דווקא עו"ד מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום, אשר עובד בפירמת עו"ד מוכרת וגדולה. אחד המקומות שמעסיקים עו"ד מהשורה הראשונה בתחום זהו משרד עו"ד דניאלה יובנוביץ' – טויטו אשר מאז הוקם בשנת 2010 נחשב לאחד ממשרדי עו"ד המובילים בתחום דיני המשפחה. המשרד הוקם על ידי עו"ד דניאלה יובנוביץ' טויטו אשר הפכה ברבות השנים לדמות משפטית מוכרת ורבת מוניטין הידועה בהשיגה הרבים. אם גם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין צוואות וירושות בצפון, ואתם רוצים להיות רגועים שעשיתים את ההחלטה הנכונה – פנו עוד היום אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם ולייצג אתכם בבית המשפט.

עורך דין צוואות וירושות בצפון
פרטי התקשרות

הישארו בקשר

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

תביעת ניכור הורי
תביעת ניכור הורי

לצערנו כאשר הליך גירושין מסתבך או אינו מתקיים בטוב ישנם מאבקים לא פשוטים בין בני הזוג המביאים לסכסוכים שגולשים גם

קרא עוד »
הגדלת מזונות
הגדלת מזונות

בזמן פרידה, גירושין ופירוק הזוגיות במידה וישנם ילדים במסגרת הפרידה וההסכמים, קובעים סכום מזונות שאחד ההורים משלמים מרגע הפרידה ועד

קרא עוד »